Alle informatie over uw bestelling bij Huijer Slaapcomfort
Huijer Slaapcomfort levert service met een glimlach.
Met diverse zaken leggen we onze klanten letterlijk en figuurlijk in de watten. Denk aan gratis bezorging, waarbij we niet uw aankoop op de stoep achterlaten maar in de slaapkamer brengen én monteren! Huijer Slaapcomfort is een CBW-erkende winkel. Klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.1!
Wat zijn de
levertijden bij Huijer Slaapcomfort?
Bij elk product dat u aanklikt in onze webshop maken wij inzichtelijk waarop u kunt rekenen. Het globale overzicht plaatsen wij ook hieronder:
- Kleine bestellingen op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 1-3 werkdagen
- Kleine bestellingen niet op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 3-7 werkdagen
- Grote bestellingen op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 1-3 weken
- Grote bestellingen niet op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 2-6 weken
Van kleine bestellingen krijgt u een Track & Trace code die wij toesturen zodra het product bij ons de deur uit gaat. Met grote bestellingen gaan we anders om: wij houden u proactief op de hoogte en maken persoonlijk met u een leverafspraak. Zo staan wij niet voor een dichte deur en kan u met een gerust hart even naar de supermarkt of de kinderen van school halen.

Betaal mogelijkheden
De betaling van uw aankoop is altijd even zo’n momentje waarbij u diep ademhaalt. Tijd om afstand te doen van uw met hard werken verdiende geld. Maar u krijgt er wat voor terug. Niet alleen een fantastisch bed of een geweldig matras waarvan u vele nachten plezier gaat hebben. Ook heeft Huijer Slaapcomfort er alles aan gedaan vele betalingsmogelijkheden aan te bieden. Sowieso hanteren wij in onze (web)winkel alleen maar producten volgens het principe van goed, beter, best. Zo kan iedereen binnen zijn financiële mogelijkheden kwaliteit voor de beste prijs krijgen. Huijer Slaapcomfort brengt alle merken én mogelijkheden samen onder 1 dak.
Welke betaalmogelijkheden heeft u bij Huijer Slaapcomfort?
Wij zetten de mogelijkheden graag voor u op een rijtje. Allereerst maken wij duidelijk dat een aanbetaling op uw bestelling bij ons géén verplichting is. Het mag uiteraard wel. Verder werken we met:
- - Ideal
- - Credit Card
- - Paypal.com
- - Afterpay
- - Banktransfer
- - Bancotant
- - Mister Cash
- - Sofort banking
- - EPS
- - Goropay
- - KBC/CBC-Betaalknop Belfius pay button
- - ING home pay
- - Bitcoins
- - Capayable
- - Onder rembours (bij grotere artikelen)
- - Pin of contant bij thuisbezorging
Bij Huijer Slaapcomfort is het mogelijk afspraken te maken over betaling in termijn, bijvoorbeeld in 3 delen. We berekenen geen rente op de termijnbedragen! Voorts zijn alle prijzen die wij vermelden inclusief BTW. Wie beschikt over een cadeaubon, tegoedbon of kortingscadeau kan deze tijdens het afrekenproces ingeven. Dan wordt de korting meteen verwerkt in het eindbedrag. Onze service uit zich in de aandacht voor details. Dat is waarom onze klanten ons gemiddeld met een 9.1 waarderen.

Gratis bezorging door heel Nederland
De inrichting van het huis gaat vaak gebukt onder één hoge drempel opwerpend struikelblok: hoe krijg je alles op zijn plaats? In de winkel is alles geweldig en wanneer u verliefd wordt op een mooi bed of eindelijk het perfecte matras hebt gevonden, is er nog maar één zorg. De bezorging. Maar bij Huijer Slaapcomfort hoeft u geen seconde wakker te liggen over dit onderdeel van uw aankoopproces. De bezorging doen wij u gewoon cadeau!
Experts behandelen uw aankoop
Bij Huijer Slaapcomfort betaalt u geen bezorgkosten binnen Nederland. Van Maastricht tot Groningen en van Terneuzen tot Den Helder brengen wij uw aankoop bij u thuis. Als u denkt dat wij de laadklep open gooien en u opzadelen met diverse onderdelen, dan zit u ernaast. Wij zijn als u dat graag wenst namelijk altijd bereid de aankoop ter plekke te monteren. Dan weet u zeker dat het goed zit, in de handen van mensen die uw aankoop door en door kennen vanwege jarenlange ervaring. Voor grote artikelen zoals matrassen, toppers en complete boxsprings draaien onze vakkundige monteurs de hand niet om. U wijst aan waar u het bed wilt hebben, wij zorgen dat het netjes, stevig en zorgvuldig op zijn plek komt. Zonder kosten voor u; de bezorging is bij Huijer Slaapcomfort een cadeautje!
Opruimen bij vertrek
Met oog voor detail zadelen we u bovendien niet op met verpakkingsmaterialen, want die nemen wij graag weer mee terug. Als maatschappelijk verantwoord ondernemer dragen wij daarmee bij aan een goede afvalscheiding waar de natuur baat bij heeft. Wij laten een nette slaapkamer achter en als u het beddengoed klaar legt maken we zelfs het bed voor u op. We doen er alles aan om de gemiddelde waardering van 9.1 die klanten ons geven in stand te houden. U stapt ’s avonds met een glimlach in een prachtig nieuw bed! Slaap lekker.
Garantie
Garantie biedt aan consumenten zekerheid dat zij niet van een koude kermis thuis komen als er onverhoopt wat misgaat met uw aankoop. Huijer Slaapcomfort heeft hier enkele zekerheden voor ingebouwd. Zo bent u verzekerd van een onafhankelijke garantie in de gevallen dat het nodig is. Zo zijn wij aangesloten bij het CBW, wat staat voor Centrale Branche Wonen. Dit geeft de consument meer zekerheid. De voordelen zijn groot, maar zekerheid is de belangrijkste daarvan.
Algemene voorwaarden ter bescherming
Winkels die CBW-erkend zijn hanteren algemene voorwaarden die u als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn wanneer u iets koopt. Denk aan (aan)betalen), annuleren, levertijden, wijze van leveren en vervoer en tenslotte de garantie. CWB-erkende woonwinkels hanteren een erkenningsregeling met 3 zekerheid:
- Veilig aanbetalen
- Onpartijdige klachtenafhandeling
- Extra garantie
De CBW-erkend-zekerheden komen alleen in het aanbod voor bij winkels die zijn aangesloten bij INretail, de grootste branchevereniging voor retail-non food.
Voorbij de standaard garantie
Huijer Slaapcomfort biedt meer dan de standaardgarantie. Meer informatie hierover is te vinden bij de producten op onze website, of vraag er naar bij onze medewerkers in de showroom. Elk product of merk heeft immers aanvullende garanties. Denk aan 25 jaar op veer- en framebreuk bij boxsprings. Huijer Slaapcomfort investeert bovendien in onafhankelijke klantbeoordeling. Wij zijn aangesloten bij “Klanten vertellen”, een systeem voor onafhankelijke input.

90 dagen omruilgarantie
Huijer Slaapcomfort heeft klanttevredenheid als belangrijkste drijfveer, het zit verpakt in de kernwaarden van onze onderneming. Wij zijn ontzettend blij dat onze klanten ons gemiddeld met een 9.1 waardering belonen, maar daar stopt het voor ons niet. Wij willen garant staan voor die keuze die u maakt. Er gaat niets boven een verkwikkende nachtrust die u ’s ochtends vol energie doet opstaan om voor de kinderen te zorgen of naar werk te gaan. Huijer Slaapcomfort heeft voor het bereiken van de ultieme keuze voor uw slaapkamer de 90 dagen omruilgarantie in het leven geroepen.
Wat is de 90 dagen omruilgarantie precies?
De 90 dagen omruilgarantie is een extra slot op de deur na het zorgvuldige aankoopproces. Proefliggen in de winkel en samen met onze vakbekwame adviseurs tot de beste keuze komen dekt heel veel af. Maar het is wel een lekker gevoel wanneer u thuis op het ‘slaapsysteem’ ligt, weet dat wanneer er na een paar weken toch iets opduikt dat u minder blij maakt, u gewoon contact met ons kan opnemen. Dan is het mogelijk om gebruik te maken van de 90 dagen omruilgarantie. Daaraan zitten enkele voorwaarden verbonden die wij hieronder voor u categoriseren.
Voorwaarden van de 90 dagen omruilgarantie
Hieronder vindt u alle voorwaarden voor de 90 dagen omruilgarantie:
- - De garantie geldt op de hele collectie van Huijerslaapcomfort.nl met uitzonder van showroommodellen, outlet modellen of aankopen zonder advies van onze adviseurs.
- - De garantie is GEEN “geld terug” garantie, samen zoeken we naar een betere keuze.
- - De garantie geldt 90 dagen, maar voor het uitproberen hanteren we wel een periode van 30 dagen. Wennen is essentieel wanneer u een nieuw slaapsysteem koopt.
- - Bij aanschaf van een complete boxspringset nemen wij, indien nodig, de hele set terug, tenzij comfort gericht verbeterd kan worden door bijvoorbeeld vervanging van matras.
- - Het is eenmaal mogelijk gebruik te maken van de garantie.
- - Bij omruil heeft het nieuwe systeem minimaal dezelfde waarde, bij hogere waarde is bijbetaling van het verschil een optie.
- - De garantie vervalt bij beschadiging, bevuiling of breuk.
- - Is de aankoop gedaan tijdens een korting of actie, dan is de korting niet van toepassing op het nieuwe artikel. We zorgen dat er geen korting op korting ontstaan.
- - De 90 dagen omruilgarantie heeft als uitgangspunt comfort en ondersteuning. Kleur en/of maatvoering vallen daar vanzelfsprekend buiten.
- - U bent altijd welkom in de winkel om geheel vrijblijvend een passend slaapadvies aan te laten meten door één van onze gespecialiseerde slaapadviseurs.

Afvoeren oude matrassen
De tijd waarin we leven gaat de geschiedenis is als de periode waarin de mensheid het tij keerde en haar eigen planeet redde van negatieve invloeden. Huijer Slaapcomfort staat pal voor verantwoord ondernemen en doet dat met een scherp oog op duurzaamheid. Daarom hebben wij als extra en milieubewuste service in het leven geroepen dat wij oude matrassen afvoeren. Dat bespaart u een boel gesleep met toch behoorlijk zwaar en log materiaal. Onze sterke mannen bieden de volgende mogelijkheden:
- - Afvoer eenpersoons matras voor € 18,- per matras
- - Afvoer tweepersoonsmatras voor € 36,- per matras
- - Afvoer compleet bed inclusief matras en bodems voor € 145,-
Samenwerking met partner voor afvoer oude matrassen
Door samenwerking met een erkende recycling specialist weten wij zeker dat het matras goed wordt verwerkt. Van duurzaam recyclen slapen wij ’s nachts beter! Reken maar mee: in Nederland verdwijnen 1,2 miljoen matrassen via het grof huishoudelijk afval in de verbrandingsoven. Dit veroorzaakt een ongewenste uitstoot, die ook nog eens overbodig is. In een matras zit namelijk voldoende materiaal dat uitstekend is te hergebruiken. Onze recycling partner kan 1000 matrassen per dag verwerken. Het gaat hier om demontage om alle componenten te scheiden en diverse materiaalstromen op gang te brengen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de tijk (textiel), de vulling (pu-schuim en latex) en de vering (metaal). De materialen beginnen aan een nieuw leven, als onderdeel van judomatten (latex) of ondertapijt (pu-schuim). Omgesmolten metaal is uitstekend opnieuw te gebruiken.