Winkelwagen

Veel gestelde vragen over Huijer Slaapcomfort

Veelgestelde vragen

Voor uw gemak hebben wij de veel gestelde vragen die wij bij Huijer Slaapcomfort vaak horen verwerkt tot een top 5. Blijft u vragen houden, neem dan contact op.

We zetten bij producten in onze webshop informatie over de beschikbaarheid en de levertijd. Dit is een globaal overzicht dat algemeen te hanteren is:
  • Kleine bestellingen op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 1-3 werkdagen 
  • Kleine bestellingen niet op voorraad bijvoorbeeld bedtextiel: 3-7 werkdagen 
  • Grote bestellingen op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 1-3 weken 
  • Grote bestellingen niet op voorraad zoals bedden, boxsprings, matrassen: 2-6 weken 
Van kleine bestellingen krijgt u een Track & Trace code die wij toesturen zodra het product bij ons verstrekt. Bij grote bestellingen houden wij u zelf op de hoogte en plannen persoonlijk een leverafspraak in.
In Nederland hanteren wij géén verzendkosten. Wij bezorgen alle producten thuis en als het voor u niet makkelijk is dragen wij ook zorg voor montage. Tarieven voor verzending naar andere landen zoals België of Duitsland verwerken wij in het afrekenproces.
Aansluitend op de vorige vraag: ja, wij leveren naar alle hoeken van de wereld. Heeft u een speciale bestelling of een zeer aparte bestemming, bijvoorbeeld in uw tweede huis op de Noordpool of de maan, neem contact op via chat, mail of telefoon en onze medewerkers denken met u mee. Ook als uw bestemming onverhoopt niet tussen onze opties staat. Samen komen we eruit!
Het komt gelukkig niet vaak voor maar het kán gebeuren dat een product geen goede match is met u en/of uw verwachtingen. Retour sturen of omruilen kan dan binnen 14 dagen via het modelformulier. De enige uitzondering is producten die special voor u op maat zijn gemaakt.
Bij een defect product of onvrede over wat dan ook, komen wij u direct tegemoet. Wij nemen alleen genoegen met een tevreden klant. Neem contact met ons op en wij maken het in orde.